I Blank bruker vi tjenestedesign for å skape helhetlige digitale tjenester med utgangspunkt i brukerens behov.
Tjenestedesign er en menneskesentrert tilnærming til design som hjelper deg å forstå helheten i økosystemet som utgjør tjenesten din. og å få oversikt over utfordringer med stor kompleksitet. Du får innsikt i kundens opplevelse, behov og effektene det har for bedriften. Forstår du hvordan kundene opplever tjenesten din, kan du avdekke både sentrale utfordringer og muligheter for forbedring, videreutvikling og innovasjon.
Tjenestedesignere fasiliterer en innsiktsdrevet, tverrfaglig og involverende prosess for samskaping og utvikling. Vi bruker denne prosessen til å forbedre brukeropplevelsen eksisterende tjenester eller til å skape helt nye.
Våre prisbelønte tjenestedesignere er med deg hele veien fra innsikt og konseptutvikling til tjenestene er bygd, brukes og videreutvikles.
Vi er lidenskapelig opptatt av å skape gode, helhetlige og effektfulle produkter og opplevelser og gjør det gjennom kombinasjon av strategisk tenkning og kreativitet.
Våre tjenestedesignere har jobbet med blant annet Ice, Morgenlevering, Finn.no og Remarkable, og har lang erfaring med metoder og verktøy som:
For at dine ideer skal bli til nyttige og brukervennlige løsninger har vi også folk som er skikkelig flinke på UX, UI og interaksjondesign, Utvikling og programmering, Prosjektledelse, og Produktledelse.