I 2020 skulle Karpe holde fem forestillinger i Festiviteten i Skien for 100 spesielt inviterte fans.
For å bli plukket ut til SAS Skien måtte du melde deg på gjennom sasskien.no. En digital opplevelse utviklet sammen med Karpe og Little Big Sister.
Karpe og Little Big Sister
Idéutvikling, UX og UI, Frontend-utvikling, Backend-utvikling, Produktstrategi
sasskien.no bygger videre på 90-tallsestetikken i SPSP-universet, men i takt med at spørsmålene blir mer og mer kryptiske knekker løsningen, fasaden går gradvis i oppløsning og du blir trukket ned i en alternativ og mørkere virkelighet under overflaten.
Det er en løsning som skaper engasjement og som oppleves som litt merkelig, litt skummel og som trigger både forventning og undring hos fansen.
Det ble sendt inn over 10 000 søknader via sasskien.no de første 24 timene etter lansering.
Løsningen fikk Gull i Gulltaggen og diplom i Visuelt.