Helt siden Ice lanserte mobiltelefoni og startet utbyggingen av mobilnettet sitt, har de hatt ett mål for øyet: å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet. Gjennom de første syv årene som mobiloperatør gikk de fra én kunde og én mobilmast til over 700 000 kunder. Blank har vært med på reisen.
ice
2015 - i dag
Design, innsikt, analyse, konsept, testing og utvikling
Tjenestedesign, UX og UI, Designsystem, Frontend-utvikling, UX og UI, Produktledelse, Designsystem, Tjenestedesign, Backend-utvikling, Arkitektur, Produktstrategi, Prosjektledelse
Vi har vært med og utviklet Ice sin merkevare, strategisk og praktisk, og levert løsninger på tvers av flater og kanaler.
Vi har levert et bredt spekter av tjenester, inkludert midlertidig ledelse av utviklingsavdelingen, ledelse av designfunksjonen over flere år, samt praktisk utviklings- og designarbeid.
Blant nøkkelprosjektene finner vi Ice sin rebranding og identitet, Ice-appen, Min Side for privat- og bedriftskunder, kundesentrert tjenestedesign, backend-løsninger, GDPR-etterlevelse og en PoS-løsning.
Når en selger i en av ice sine egne butikker eller hos forhandlere som Power eller Elkjøp selger en telefon med et ice-abonnement, gjennomføres salget i Diego. Blank har stått for UX og UI-design.
Ice har vunnet mange priser for sin fremragende kundeservice. Verktøyet kunderserviceagentene bruker heter Manny. Blank var med fra start.
I de siste ti årene har vi også redesignet IceBedrift, bidratt i utviklingen av Mobilbytte og mye mer. Nå redesigner vi Ice-appen og Mine Sider for privatkundene.